Club Tennis Taula Bàscara

Anys 70

El Club de Tennis Taula Bàscara arrencava a mitjans dels anys 70 en què Narcís Saurina, metge de professió, i Josep Ma. Alech, lampista de professió, començaven una aventura: jugar a ping-pong i competir. El club es va dir Futbol Club Bàscara.

Anys 90

L'aventura va durar pocs anys però es sembrava una llavor que rebrotaria a Bàscara a mitjans dels anys 90, aleshores amb jugadors procedents d'altres clubs, amb ganes d'arrelar i de reiniciar un nou camí formant la primera escola per a nens que ràpidament assolia èxits catalans i estatals.

El repte fou tal que en pocs anys tres jugadores aconseguien beca per anar al CAR de Sant Cugat i fins a tenir dos equips, femení i masculí, a Divisió d'Honor Estatal.

Amb la crisi econòmica, el club feia un nou gir, cap a la modèstia, apostant amb els joves de casa que havien anat pujant, mantenir equips a categories més baixes i es començava a gestar un relleu generacional que ens portaria on estem ara.

Actualitat

Enguany, el club manté el caliu dels primers anys, amb una de les escoles més emergents de Girona, amb equips femení i masculí a categories estatals, amb èxits esportius tant en l'àmbit català com estatal.

Mantenint la col·laboració de l'Ajuntament amb l'organització d'un dels tornejos més prestigiosos de Catalunya -el Zonal classificatori- que aplega uns cinc-cents jugadors cada any, i, com sempre amb l'ajut impagable dels pares dels jugadors més joves.

Domènec Hurtós "Sempre amb el CTT Bàscara"

Junta del club

President